Fashion bananas.

Dziś będę chodzącą reklamą h&m - prawie wszystko z tego zestawu pochodzi właśnie z tego sklepu. Koszulka jest urzeczywistnieniem chęci posiadania czegoś "owocowego" na wzór kolekcji Prady. Była tania jak barszcz, a pasuje praktycznie do wszystkiego.


Kurtka, bluzka, spódnica - h&m, torba - Bershka, buty - Zara, skarpetki - Stradivarius, bransoletka kupiona na FW w Łodzi.


Z okazji Dnia Dziecka zrobiłam sobie mały prezent w postaci cielistych, klasycznych szpilek z Prima Mody. Są idealne i jestem z nich bardzo zadowolona. Kolorystycznie perfekcyjnie pasują do " pancernej" ramoneski, którą wypatrzyłam na wyprzedaży w łódzkim Cubusie podczas pobytu na FW.

Uciekam, a Wam - Duże Dzieci -  życzę miłego wieczoru:-)


kategorie:

28 komentarze :

    1. Fajny look, bardzo podoba mi się połączenie spódnicy z kurtką i skarpetkami!
      A co do nowości - świetne buty!

      OdpowiedzUsuń
    2. świetnie świetnie świetnie świetnie
      cudowny skarpetki, super pomysł i mega wygląda!:)

      OdpowiedzUsuń
    3. Świetna kurtka!
      Można wiedzieć, ile kosztowała?

      OdpowiedzUsuń
    4. moge spytac ile kosztowala kurteczka??

      OdpowiedzUsuń
    5. Tez sie zastanawiam nad ta bluzka :D

      OdpowiedzUsuń
    6. Super zestaw !! i prezenty :) <3

      Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
      radlewski.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    7. MEG : Kurtkę kupowałam w tamtym roku, nie pamiętam ile kosztowała - około stówki chyba.

      OdpowiedzUsuń
    8. aah i czekam na jakieś imprezowe wdzianko!:)

      OdpowiedzUsuń
    9. ciekawy zestaw, bardzo fajna torebka

      OdpowiedzUsuń
    10. torebka jest wspaniała, nietuzinkowa i oryginalna <3
      jmankowski.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    11. świetna ta kurtka, właśnie takiej szukam

      OdpowiedzUsuń
    12. Rewelacja, jesteś świetna, fajne kolory, pomysł na skarpetki, uwielbiam Twój styl.
      Pozdrawiam!

      OdpowiedzUsuń
    13. Wszystko co na siebie ubierzesz wygląda idealnie. Jesteś śliczna. Buty i kurtka są boskie.

      OdpowiedzUsuń
    14. dziewczyno, oddawaj te nogi!

      OdpowiedzUsuń
    15. cudna spódniczka. a kurteczka w szarości wygląda nieźle, ja mam taką różowiutką ;)

      OdpowiedzUsuń
    16. cudna spódniczka. a kurteczka w szarości wygląda nieźle, ja mam taką różowiutką ;)

      OdpowiedzUsuń
    17. piękny zestaw ale nie wiem po co ubrałaś te skarpetki, jest na nie zdecydowanie za gorąco!!! :)

      kurtka z cubus'a jest wspaniała! :)

      OdpowiedzUsuń
    18. Super look!Bravo:)

      Angela Donava
      http://www.lookbooks.fr

      OdpowiedzUsuń
    19. ta kurtka jest boska

      OdpowiedzUsuń
    20. super zestaw :) u mnie w Cubusie tez widziałam ta ramoneske.

      OdpowiedzUsuń
    21. wow:) oczu nie można oderwać...świetne zestawienie spódnicy i skarpet/świetne buty:)

      OdpowiedzUsuń