Simplicity.

Postanowiłam przeplatać relację z Fashion Week w Łodzi " zwykłymi" postami. Biorąc pod uwagę, że na co drugim blogu możecie teraz poczytać o tym wydarzeniu, myślę, że będzie to fajna odmiana.

Głównym bohaterem dzisiejszego zestawu jest płaszcz ( marynarka?). Prosty, w oversizowym klimacie, idealny na ciepłą jesień, którą mamy przyjemność aktualnie się rozkoszować. Jego minimalistyczny krój zginąłby w gąszczu nadmiernie zdobnych dodatków, tak więc jedynym szaleństwem w dzisiejszym zestawie jest plastikowy ażurowy koszyk służący za torebkę.

Enjoy.





 
 
 
 
Płaszcz - h&m %, spodnie - Stradivarius, buty - Jeffrey Campbell Lita, torebka - h&m

kategorie:

15 komentarze :

    1. wygladasz swietnie!!!pozdarwiam!!!

      OdpowiedzUsuń
    2. bardzo fajnie. zrezygnowałabym jednak z koszyka :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Kochana, hitem jest zdecydowanie ażurowy koszyczek :))

      OdpowiedzUsuń
    4. Nie no piękna Ty jesteś po prostu! <3 :))) Świetne są te spodnie ^^

      OdpowiedzUsuń
    5. Bardzo ładnie wyglądasz.Tylko ten koszyk jak na mój gust nie bardzo pasuje.Poza tym reszta super.Jeżeli pokazywać jakieś ciuszki to takie jak masz na zdjęciach.Te wszystkie "modnisie"które wyglądają jak manekiny z lumpeksu-nie wiem na co liczą,pokazując się w tym blogu.Dziwią mnie komentarze które są pod tymi
      manekinami-jak pięknie wyglądasz!Patrząc na Ciebie można powiedzieć że Polki potrafią się ubierać.Mam nadzieję że wezmą przykład z Ciebie.

      OdpowiedzUsuń
    6. przepięknie wyglądasz, jedyne co bym zmieniła to torebka :)

      OdpowiedzUsuń
    7. Spodnie i buty <33333
      Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

      OdpowiedzUsuń
    8. super wyglądasz, marynarko-plaszczyk jest cudny :) A co do moich legginsów, to widzialam Twoje zdjęcia w nich i muszę przyznac, że wygladasz w nich o wiele lepiej niż ja. W sklepie tego nie widziałam, dopiero przejżałam na oczy jak zobaczyłam Twoje zdjęcia haha :) Swoje juz opchałam i wracam do czarnych ;)) Buziaki

      OdpowiedzUsuń
    9. Beautiful photos! We love your outfit!

      Much love from the SABO SKIRT girls!
      SHOP: www.saboskirt.com
      BLOG: www.saboskirt.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    10. Też mam te Lity tylko zamszowe!;)
      Fajny blog obserwuje i zapraszam do obserwowamia mojego bloga!;)

      http://wwwczekofashion.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    11. świetny płaszcz i spodnie! idealnie na Tobie wszystko leży:)

      OdpowiedzUsuń