WALL OF FAME nr 9 - And the winner is...

W dziewiątej edycji WALL OF FAME  pod tytułem "Szalony kapelusznik " moje serce skradło pierwsze nadesłane zdjęcie i już tak zostało. Sylwia z bloga www.callistafashion.blogspot.com zaczarowała mnie swoim przepięknym kapeluszem i bardzo kobiecą stylizacją. Idealna na chłodniejsze wieczory i jesienne spacery. 



Na ten tydzień wymyśliłam hasło, które jesienią będzie bardzo aktualne, a mianowicie "Barokowy przepych". Główną inspiracją była kolekcja Dolce & Gabbana, w której dominuje złoto, mnóstwo biżuterii, fantazyjnie zdobione żakiety i spódnice. 

Jestem szalenie ciekawa Waszych interpretacji tego stylu. Na fotki, jak zawsze, czekam do niedzieli.

Powodzenia!

kategorie:

4 komentarze :

    1. Dziękuję bardzo! ;) Teraz czekam na tytułowy "FEJM" :)) hehe

      OdpowiedzUsuń
    2. Uo toś zaszalała z tematyką :D

      OdpowiedzUsuń
    3. Kapelusik faktycznie świetny:) Podoba mi się też taki sweter, no i torebka - idealnie w moim stylu:) Fajnie

      OdpowiedzUsuń