SUKCES NA MODĘ, ODCINEK 1. - CHOUETTE VINTAGE

No i w końcu ruszyło. SUKCES NA MODĘ, czyli kolejny cykl na moim blogu, w którym będę Wam prezentować alternatywy sieciówkowych zakupów, czyli  utalentowanych i dobrze zapowiadających się polskich projektantów. Przede wszystkim przedstawię osoby, u których sama kupuję lub tych, których ubrania chciałabym mieć w swojej szafie. Więcej o tej inicjatywie znajdziecie w TEJ zakładce, nie będę się więc dłużej rozwodzić i przejdę do rzeczy :-).


SUKCES NA MODĘ, ODCINEK 1. - CHOUETTE VINTAGE


Chouette Vintage (czytaj "szłet vintydż", z francuskiego oznacza to tyle co elegancki, niebanalny) to marka, która specjalizuje się w sprzedaży ubrań z drugiej ręki oraz w ich twórczym przerabianiu (Chouette Redesign). Jest stosunkowa młoda - na rynku znajduje się zaledwie od lutego tego roku, ale miłośniczkom oryginalnych ciuchów już dobrze znana. Pomysłodawcą i założycielem Chouette Vintage jest 24-letni Łukasz Waszkiewicz z Rudy Śląskiej. Jego przygoda z modą zaczęła się na drugim roku studiów i trwa do dziś. Oprócz projektowania, szycia i przerabiania ubrań Łukasz pracuje przy stylizowaniu sesji zdjęciowych, zdarza mu się też stawać po drugiej stronie aparatu i być modelem.

Dlaczego jego ubrania są wyjątkowe? Przede wszystkim większość jego projektów to unikatowe, niepowtarzalne rozwiązania. Kupując je można mieć pewność, że nie spotkasz na ulicy nikogo innego w takich samych szortach, koszulce czy kurtce. Kuszące są też ceny - od 9 zł za krawat vintage do 250 zł za ręcznie farbowane szorty z ogromną ilością ćwieków. Szorty zresztą to znak rozpoznawczy Łukasza - własnoręcznie przerabiane, wybielane i ćwiekowane. Oryginalne rzeczy dla oryginalnych osób.

Pytany o przepis na sukces Łukasz odpowiada:

"Robię to, co kocham i to jest dla mnie najważniejsze. To jest mój sukces i sposób na siebie. Mam za sobą dwa pokazy mody, trzeci przede mną. Odpowiadam za wizerunek przy przeróżnych sesjach zdjęciowych, niedawno miałem przyjemność współpracować z Michaliną Manios. Wielką przygodą było dla mnie stylizowanie teledysku zespołu "Sierociniec". Ostatnio spotkała mnie też miła niespodzianka. Stałem w kolejce w McDonaldzie i przez pięć minut zastanawiałem się, skąd znam dziewczynę przede mną. Nagle dotarło do mnie, że jest ubrana w kamizelkę i szorty mojego projektu. To było wspaniałe uczucie i właśnie takie chwile są dla mnie miarą sukcesu."

Łukasz robi też projekty na zamówienie, nie miałam więc żadnych wątpliwości do kogo zgłoszę się ze swoją wizją wakacyjnych szortów. Po wymianie kilku wiadomości na Fb, jednym telefonie i dwóch mailach, w których Łukasz zdjęciowo zdawał mi na bieżąco relację o postępach swojej pracy, zostałam właścicielką idealnych spodenek. Dokładnie takich, jakie sobie wymyśliłam. Ostatnio prezentowałam je TUTAJ na blogu.Satysfakcja i zadowolenie gwarantowane w 100%.


Jaką radę dałbyś początkującym osobom, które chciałyby zaczepić się w przemyśle modowym? - pytam na koniec Łukasza. "Praca, praca i jeszcze raz praca. Cierpliwość. Wiara we własne możliwości. No i może jeszcze odrobina uśmiechu." - odpowiada rozbrajająco.

:-)



DOSSIER:

Kto? - Cheouette Vintage by Łukasz Waszkiewicz.
Co? - Ręcznie przerabiane ubrania, ubrania vintage.
Ceny? - Od 9 do 250 zł. Szorty to najczęściej koszt rzędu 49-99 zł.
Gdzie kupić? - on line na  Allegro oraz na fan pagu na Fb. Stacjonarnie w butiku "Pięknografia Fashion" w   Zabrzu przy ulicy Wolności 291.
Strona internetowa? - Chouette Vintage Butik, Chouette Vintage
Kontakt? - chouette.vintage@gmail.com




I na koniec Łukasz we własnej osobie.

P.s. Kilka nówek z h&m do kupienia na Allegro - klik.

kategorie:

8 komentarze :

    1. twórcze przerabianie? serio?

      OdpowiedzUsuń
    2. świetny pomysł na cykl, sama od dłuższego czasu zbierałam się do zrobienia czegoś podobnego - buszując w sieci, znajduję dużo fajnych, niszowych miejsc z naprawdę oryginalnymi (lub wybitnie odjechanymi) rzeczami. szkoda, żeby przepadały gdzieś w czeluściach internetu :)
      warto promować dobre rzeczy!

      OdpowiedzUsuń
    3. świetny pomysł na cykl, sama od dłuższego czasu zbierałam się do zrobienia czegoś podobnego - buszując w sieci, znajduję dużo fajnych, niszowych miejsc z naprawdę oryginalnymi (lub wybitnie odjechanymi) rzeczami. szkoda, żeby przepadały gdzieś w czeluściach internetu :)
      warto promować dobre rzeczy!

      OdpowiedzUsuń
    4. na allegro ma nowe kurtki z h&M...
      ale szorty only mi sie podobaja
      pozdrawiam
      http://thirtiesinthecity.blogspot.de/

      OdpowiedzUsuń
    5. I just can't take my eyes off!Seriously,babe!;)
      xx
      B.
      http://www.beeswonderland.com/

      OdpowiedzUsuń