New hair color?

Skupiając wokół siebie jakąś społeczność trzeba liczyć się z tym, że w pewnym momencie ta społeczność będzie chciała współdecydować o Twoim życiu, doradzać, krytykować. Z dużą przyjemnością czytam wszystkie Wasze komentarze dotyczące mojej osoby - niektóre są pochlebne, inne mniej. Czasami Wasze rady są przydatne, czasem popełniam błąd dając się namówić na coś, co do mnie jednak nie pasuje. Na Waszą korzyść świadczy dystans oraz obiektywne oko, więc dzisiaj przychodzę do Was po poradę i z chęcią dowiem się , w którym kolorze włosów podobam Wam się najbardziej. Niedługo wybieram się do fryzjera i korci mnie na coś nowego, jednak nie potrafię się do końca sama zdecydować czy pozostać przy ciemnych włosach czy je trochę rozjaśnić. Poniżej zatem prezentuję Wam wszystkie swoje ostatnie włosowe fanaberie i szczerze pytam:

 KTÓRE?


BLOND

1. Bardzo jasny:


2. Średni:



BRĄZ


1. Ciemny:



2. Średni:



Aktualnie farba wypłukała mi się makabrycznie i mam na głowie jedno wielkie nijakie coś (wybaczcie za całokształt sweet foci z ręki robionej szybcikiem gdzieś na zapleczu, ale to zdjęcie najwierniej oddaje mój aktualny kolor włosów):





So, what to do?

kategorie:

54 komentarze :

    1. ja najbardziej lubię Cię w jasnym blondzie i średnim brązie :)

      OdpowiedzUsuń
    2. Średni blond/karmel, może ombre jak się nie możesz zdecydować, ale zdecydowanie coś w ciepłej tonacji :)

      OdpowiedzUsuń
    3. średni brąz, za jasnym blondem jakoś nie przepadam, w ciemnym wyglądasz przytłaczająco, dlatego postawiła bym na średni brąz

      OdpowiedzUsuń
    4. A nie myślałaś o tym, żeby zmienić "położenie" przedziałka? Taki przedziałek na środku średnio wygląda. Jakbyś przesunęła go w bok o jakięś 2-3 cm to zmiana byłaby diametralna - na lepsze oczywiście.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Nie, bo włosy naturalnie układają mi się z prostym przedziałkiem. Poza tym kiedyś jak zapuszczałam grzywkę miałam tak właśnie włosy na bok czesane i myślałam, że dostanę szału z wiecznie opadającymi kosmykami na twarz.

        Usuń
    5. A może jasny brąz z blond końcówkami?

      OdpowiedzUsuń
    6. A może jasny brąz z blond końcówkami?

      OdpowiedzUsuń
    7. średni brąz, wyglądasz genialnie ;-)

      OdpowiedzUsuń
    8. Moim zdaniem w brązie wyglądasz bardziej szlachetnie;) Średni blond też w sumie może być. Natomiast jeżeli chodzi o jasny blond to jestem zdecydowanie na NIE. Ładna z Ciebie dziewczyna, fajnie się ubierasz, a mimo to w jasnym blondzie wyglądasz jakoś tak "tanio" (mam nadzieję, że Cię nie uraziłam i wiesz, o co mi chodzi;)). Nie mam na myśli tego, że przez jasny blond stajesz się "tipsiarą", bo daleko ci do tego typu pań. Po portu mam wrażenie, ze jasny blond to nie twój kolor.
      Podsumowując;) Ja jestem za brązem. Za tym kolorem przemawia też to, że nie będziesz musiała tak często farbować (czyt. niszczyć) włosów - odrosty pewnie nie będą tak widoczne jak na tych kilku pierwszych zdjęciach.

      OdpowiedzUsuń
    9. Niie ma sprawy :) W sumie jak sama patrzę na te zdjęcia w jasnym blondzie to nie mogę uwierzyć, że się tak krzywdziłam. Kwestia odrostów zdecydowanie na plus, tak samo jak możliwość mocniejszego malowania się :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. zarówno usta jak i oczy masz świetne, więc jeżeli chodzi o zdecydowany makijaż, to jestem zdecydowanie "za". choć naturalny make-up też ci pasuje...no cóż... ładnemu we wszystkim ładnie;) trochę ci zazdroszczę tych ust, bo w moim wypadku to tylko jasne błyszczyki dają radę;) cieszę się, że powrotu do jasnego blondu nie będzie;)

        Usuń
      2. Usta i powiększałam swego czasu i mam też na nich makijaż pernamentny, więc to nie jest tak, że mi się z nimi z natury udało ;)

        Usuń
    10. średni blond albo średni brąz ;)

      OdpowiedzUsuń
    11. średni brąz jak najbardziej! :)

      OdpowiedzUsuń
    12. sredni blond zdecydowanie

      OdpowiedzUsuń
    13. niby jak zobaczyłam Twoje pierwsze foty 'platynowe' to pomyślałam, że ekstra, ale jak teraz patrzę na zestawienie, to myślę, że zdecydowanie ciemny. Ma piękny, orzechowy odcień i wygląda jak naturalny, czego o średnim blondzie nie można powiedzieć, mimo, że Ci w nim ładnie

      OdpowiedzUsuń
    14. Always a hard decision. But I think darker colors look better for winter.

      OdpowiedzUsuń
    15. No to zostaję przy brązie. Może dzięki temu, że nie będę katować włosów ciągłym rozjaśnianiem uda mi się w końcu zapuścić je do wymarzonej długości połowy pleców. Zobaczymy. W każdym bądź razie wielkie dzięki za pomoc dla wszystkich :)

      Pozdrawiam Was serdecznie ;)

      OdpowiedzUsuń
    16. Widzę, że kolor już wybrany, ale swoje 3 grosze dorzucę. Średni blond lub ciemny! brąz, w obu wyglądasz świetnie. Takie średnie odcienie brązu są jak dla mnie ziemiste i wyblakłe, no i wypłukują się na nieciekawe kolory. Jeszcze taka mała sugestia a'propos brwi. Też lubię "zrobione" i troszkę ciemniejsze, bo nadają "wyrazistości" twarzy, ale z Twoimi jest coś nie tak, albo są ciut za ciemne, albo za bardzo kanciasto wyrysowane. Widziałabym Cię może w trochę cieńszych i nie tak wyrysowanych kreskach, zrobionych, ale jakoś tak bardziej naturalnie. I kolor nie brąz jak na ostatnim zdjęciu, ale albo delikatny czarny, albo grafit z domieszką brązu, żeby uzyskać ładny, ale nie czarny i nie brązowy odcień. Oczywiście to moje subiektywne odczucia, także nie gniewaj się :)
      Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    17. Też tak miałam, od jasnego blondu do próby zejścia do naturalnego, ciemniejszego koloru, teraz eksperymentuje z odcieniami miedzi ;) Moim zdaniem , przy takich wątpliwościach, najlepszym rozwiązaniem byłby balejaż ;) Wymieszanie blondu, z ciepłymi odcieniami brązu - dwa, trzy kolory dobrze dobrane dadzą efekt naturalnej gry słońca we włosach.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Nieeee, żadnych pasemek i balejaży. Moim zdaniem to w ogole już nie jest modne ani dobrze nie wygląda jak jest tak naćpane kilkoma kolorami. Nie lubię.

        Usuń
    18. ja jestem za średnim blondem ale chyba się spóźniłam :) we wszytskich wyglądasz dobrze ;D

      OdpowiedzUsuń
    19. ładnemu we wszystkim ładnie...

      OdpowiedzUsuń
    20. Chyba najlepiej wyglądasz w ciemniejszym blondzie. Podoba mi się jaki kolor włosów masz na swoim zdjęciu w nagłówku bloga. Pasuje Ci taki :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Nie sugerujcie się tym kolorem z nagłówki zdjęcia, bo w rzeczywistości tak nie wyglądał. Zdjęcie było robione z fleszem, potem jeszcze doszła do tego obróbka. Miałam wtedy bardzo jasny blond.

        Usuń
    21. Uważam, że naładniej wyglądasz w śrdenim blondzie :)

      OdpowiedzUsuń
    22. średni bląd.. czego przy okazji szczerze zazdroszczę bo ja wyglądam w nim koszmarnie, a bardzo bardzo mi się podoba :)

      OdpowiedzUsuń
    23. ja byłabym za 2 lub 3 :) na pewno nr.1 odpada
      pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    24. Wg mnie pięknie wyglądałaś w blondzie, ale nie w tym bardzo jasnym.
      pozdrawiam :)

      OdpowiedzUsuń
    25. Jak dla mnie średni blond lub średni brąz - chociaż będziesz musiała często farbować skoro się wypłukał aż tak...

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Wyplukal się dlatego, bo to pierwsze farbowanie z blondu na ciemny kolor. Zawsze tak jest na początku, że farba nie łapie na rozjaśnianych włosach. No i weź pod uwagę, że już 3 miesiące nie byłam u fryzjera, a przy jasnych włosach chodziłam na odrosty co miesiąc. Poza tym chyba wolę często farbować niż często rozjaśniać. Straty i tak o wiele mniejsze.

        Usuń
    26. wg mnie średni brąz to kolor dla Ciebie !!!

      OdpowiedzUsuń
    27. średni blond albo naturalne. To mi dało do myślenia czy też nie wrócić do naturalnego (mam jasny brąz a farbuję na jasny blond)..hmmm...
      A tak poza tym we wszystkich Ci ładnie, jak to ładnemu;)

      OdpowiedzUsuń
    28. Jasny lub średni blond :)

      OdpowiedzUsuń
    29. Średni blondzik i będzie bajecznie :) Pasuje do Ciebie :) Chociaż średni brąz też niczego sobie..

      OdpowiedzUsuń
    30. w średnim blondzie Ci najladniej

      OdpowiedzUsuń
    31. Średni blond. wygladzasz rewelacyjnie w tym kolorku ♥

      OdpowiedzUsuń
    32. ładnemu we wszystkim ładnie:)
      tak na poważnie to najlepiej średni. Nie przytłacza i nie wygląda sztucznie.

      OdpowiedzUsuń
    33. zdecydowanie jestem za jasnym ewentualnie średnim blondem u Ciebie :)

      OdpowiedzUsuń