Winter's paradox

Gdy zaczął się szał na kozaki od Givenchy oczywiście po cichu dołączyłam do grona osób ubóstwiających ich krój. Wszędzie szukałam najbliżej odpowiadającej im kopii, co było dość trudne, bo te z Zary wydawały mi się po prostu brzydkie, a te z Choies aż nadto dosłowne.

 Po przejrzeniu kilkunastu stylizacji z tymi butami nagle mnie olśniło, że to wcale nie buty same w sobie podobają mi się tak bardzo, o ile połączenie kozaków z wysoką cholewką do rozkloszowanej, a najlepiej jeszcze lekko falbaniastej na dole spódnicy. Taki zestaw fajnie eksponuje nogi (niestety to raczej opcja dla wysokich i smukłych dziewczyn), jest seksowny, ale nie wulgarny. Smolistą czerń doprawiłam dodatkami w różnych odcieniach ulubionego turkusu i szmaragdu. Noszeniem bransoletek w ilościach hurtowych zaraziłam się jakoś podczas wakacji i do dzisiaj nie potrafię powściągnąć się do ubrania tylko jednej, tym bardziej, że ostatnio trafiam na same fajne okazy.

No i oczywiście wspomnę tylko mimochodem, że zawsze podczas największych mrozów nachodzi mnie nieodparta chęć odstrzelenia się w spódnicę lub krótkie szorty, więc rozdział z pytaniami "Czy nie było Ci zimno?" z góry uważam u mnie za skazany na porażkę, bo pewnie jeszcze nie raz wyskoczę tu w outficie pasującym do pogody niczym wół do karety.

 Taki urok przekornego charakterku.


Kurtka / kozaki - Zara, peleryna - C&A, spódnica / turkusowa bransoleta - h&m, kolczyki - Edyta Tobiasz, bransoletki z czaszkami - Js Jewelery, czarna bransoletka - Twoje Ph, torebka - TK Maxx


kategorie:

37 komentarze :

    1. piękne kolczyki! Twoje kozaki też są cudne, co nie zmienia faktu, że ja i tak będę się śliniła na widok tych od Givenchy :D:D:D

      OdpowiedzUsuń
    2. Jesteś boska, od bardzo dawna śledzę Twojego bloga i znam każdy Twoj post :D Świetne seledynowe dodatki oraz spódniczka, oszczędzam na taką! :D Dopiero założyłam bloga i miloby było gdybyś weszła i napisała co o nim sądzisz. Opinia takiej blogerki jak Ty jest dla mnie bardzo cenna :) Pozdrawiam, dodaję do obserwowanych, Klaudia :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Dziękuję kochana! Na Twoim blogu byłam, widziałam, trzymam kciuki za kontynuację.

        Usuń
    3. hahahaha, spoko u mnie podobnie. Na wszelkiej masci szorto kiecko botkowe zestawienia mam ochote wlasnie w najwieksze sniegi i mrozy. I o ile w butach potafie odnalezc w sobie zdrowy rozsadek bo jednak nie znosze jak marzna mi stopy o tyle na reszte nie wystarcza juz sily perswazji i logiki mojemu mózgowi i paraduje w mini w sniegu po kolana albo w legginsach ktore bynajmniej nie należa do grupy odziezy termicznej ;)
      Mega mi sie podoba ten set :) Taki mocno w moim stylu bo rozkloszowane kiecki darze wyjatkwa slanoscia i dlatego mam masz jedna sztuke w szafie ;))) hehehe ;) Z takimi kieckami jest tak, ze albo jest taka, ze bez mierzenia ide do kasy jak zombie do mozgu albo podoba mi sie jakas niewystarczajaco by chociaz udwac sie z nia do przymierzalni ;)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Ja swoją spódnicę już miałam dawno przygotowaną do sprzedania, aż przyszła do mnie moja sąsiadka i jak ją zobaczyła to zwariowałam i chciała ją ode mnie odkupić i dokładnie w tym momencie pojawił się u mnie syndrom Golluma. No i została ze mną :-D

        Usuń
    4. love the mint/green touch in your look!

      http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    5. ciekawy klasyczny zarazem bardzo kobiecy zestaw;) masz bardzo ładne i zgrabne nogi!

      OdpowiedzUsuń
    6. ale rajtki masz;))???
      świetne te buty, ja również jestem fanką takiego zestawienia..pzdr

      OdpowiedzUsuń
    7. Pięknie wyglądasz. Śliczna pelerynka i buty. Dodatki mają świetne kolory:)

      OdpowiedzUsuń
    8. I love the clutch and the boots look great!

      http://nathaliexn.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    9. piekna stylizacja, cudowne zdjęcia;)

      OdpowiedzUsuń
    10. Torebka jest piekna!:) swietne zdjecia

      OdpowiedzUsuń
    11. wyglądasz przepięknie! Genialna stylizacja : )

      OdpowiedzUsuń
    12. jejku Ewcia taka ładna jesteś...ale zrób coś z włosami...

      kolor kolczyków pięknie podkreśla twoje oczy :)
      pozdrawiam!

      OdpowiedzUsuń
    13. Oho, będzie ciekawie: a co mianowicie mam Twoim zdaniem z nimi zrobić?

      OdpowiedzUsuń
    14. bosko to wykombinowałaś, ja jednak nadal poluje na te z Zary ale bez skutecznie :((

      OdpowiedzUsuń
    15. świetna stylizacja !

      Zapraszam na mojego nowego bloga modowego !

      czarno-to-widze.blogspot.com/

      Pozdrawiam serdecznie !

      OdpowiedzUsuń
    16. Szczerze mówiąc, to Twoje kozaki podobają mi się bardziej :)Prześlicznie wyglądasz, bardzo dziewczęco.

      OdpowiedzUsuń
    17. Chcę takie nogi :) Uwielbiam takie spódniczki i ten ozywiający turkus, świetna robota

      OdpowiedzUsuń
    18. Najbardziej podoba mi się peleryna i to jak współgra kształtem ze spódnicą! Świetnie:) no i plus za super dobraną biżuterię. Po prostu genialna propozycja!

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Dokładnie, tez bardzo podoba mi się forma jaką nadaje to połączenie :)

        Usuń
      2. Dokładnie, tez bardzo podoba mi się forma jaką nadaje to połączenie :)

        Usuń
    19. Wyglądasz świetnie! Bardzo mi się podoba!

      OdpowiedzUsuń
    20. Kurcze, pięknie wygladasz.
      pozdrawiam
      judy

      OdpowiedzUsuń
    21. Uwielbiam krótkie spódniczki zimą :D
      Rewelka!!!

      OdpowiedzUsuń
    22. Co za oczy!
      Wygladasz cudownie, buty z prosta cholewa idealnie grają z krótkimi dziewczecymi spidnicami.
      Tez marzyły mi sie te buty i tez zadowolilam sie wersja zarowa ;)

      OdpowiedzUsuń
    23. Turkusowe dodatki świetnie rozświetlają tą stylizację :)

      OdpowiedzUsuń
    24. Ten zestaw jest rewelacyjny - bardzo mi się podoba. Dodatki nadają całości smaku

      OdpowiedzUsuń
    25. Masz piękną figurę ale włosy...kiepsko Ci w tej fryzurze a jak założysz włosy za uszy to już w ogóle. Ja rozumiem że przedziałek na środku jest teraz modny ale co modne nie znaczy że każdemu pasuje... Piękna torebka.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Litości! Myślisz, że czeszę się z przedziałkiem, bo tak jest teraz modnie?! Seriously?

        Chętnie wysłucham Twojej propozycji na pasująca do mnie fryzurę.

        Usuń