Bonjour Paris

No to zaczynamy z relacją z podróży do Paryża. 

Jak pewnie wiecie z mojego profilu na Facebooku wygrałam konkurs zorganizowany przez markę Festina Polska, w którym nagrodą główną był wyjazd do stolicy Francji. Byłam mega szczęśliwa, ponieważ nigdy jeszcze nie byłam w tym mieście i ciekawiło mnie, czy romantyczny Paryż zdoła omotać mnie swoim urokiem. Udało mu się jak najbardziej! To jedna z najpiękniejszych stolic, jakie do tej pory widziałam.

Dziś przygotowałam dla Was zdjęcia z pierwszego dnia pobytu. Zaraz po przyjeździe i zameldowaniu w hotelu ruszyliśmy pod Wieżę Eiffla. Cytując za Wikipedią  "żelazna dama" jest najwyższą budowlą w Paryżu i piątą co do wielkości w całej Francji (324 m). Została zbudowana w 1889 roku z okazji paryskiej Wystawy Światowej, miała upamiętnić rocznicę rewolucji francuskiej oraz zademonstrować możliwości techniczne epoki. Była symbolem potęgi gospodarczej i naukowo - technicznej Francuzów.

Ogromna żelazna konstrukcja robi na żywo duże wrażenie. Dumnie górująca nad całym miastem skupia na sobie całą uwagę turystów. Obeszliśmy ją wzdłuż i wszerz, podziwiając z każdej strony Sekwany - za każdym razem odwracaliśmy się do niej z szerokim uśmiechem na twarzy upewniając się, że naprawdę jesteśmy w najromantyczniejszym miejscu na świecie. I wierzcie mi - pocałunki pod Wieżą Eiffla smakują magicznie, choćby nie wiem jak oklepanie i kiczowato to zabrzmiało. Magia miasta robi swoje.

Pierwszego dnia mieliśmy przepiękną pogodę, ubierając się na spacer postawiłam więc na jasne kolory. Pierwszy raz od dłuższego czasu miałam ochotę na nieco bardziej optymistyczną barwę niż ukochana czerń. Choć i tę przemyciłam w niewielkich ilościach w dodatkach. Idealnym dopełnieniem tej stylizacji byłby ten pozłacany zegarek Festiny z kolekcji trend. Ja zdecydowałam się jednak na bardziej klasyczny model. Na jaki dokładnie? O tym dowiecie się w kolejnych postach relacjonujących moją wiosenną przygodę z Festiną.

W następnych odcinkach dowiecie się zatem co warto wiedzieć wybierając się do stolicy Francji, zobaczycie też, co zdążyliśmy zwiedzić przez 4 dni pobytu, a przede wszystkim obejrzycie kilka pięknych sesji na tle charakterystycznych zabytków Paryża.

Robienie zdjęć w takich miejscach to dopiero zabawa!

Stay tuned!

















sukienka, bransoletka - h&m, kurteczka - Stradivarius, buty - deezee, kolczyki - River Island, torebka - Klaudia Rozwadowska, okulary - Prada

Fot. Dawid





Wyjazd sponsorowany przez Festina Polska.

19 komentarze :

    1. Ja tam nie mogę się doczekać sesji z tiulówką :D ale tu też wyglądasz ekstra :) Mega Ci zazdroszczę tego wyjazdu, mam nadzieję, że i mnie się uda tam wkrótce pojechać :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Ja też nie mogę się doczekać sesji z tiulówką! :)

        Wyglądasz świetnie, uwielbiam Twój styl Ewa.

        Usuń
      2. Dzięki! Te w tiulówce to chyba też moje ulubione z całego wyjazdu.

        Usuń
    2. Śledzę na bieżąco Twój profil na Facebooku kochana i już tam miałam okazję podziwiać niektóre ze zdjęć z pobytu we Francji ale dopiero tutaj mogę w pełni przenieść się do tego magicznego miejsca:) Wyglądasz wprost kwitnąco i zjawiskowo :) Prześliczna kurteczka i buciki <3 Pozdrawiam cieplutko i czekam z niecierpliwością na kolejne zdjęcia :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Super, bardzo mi miło :)

        Planuję jeszcze kilka postów z Paryża, będzie się działo.

        Ściskam

        Usuń
    3. Uwielbiam białe total looki, więc stylizacją jestem OCZAROWANA! Prawdziwy paryski szyk ;)
      Zazdroszczę oczywiście wyjazdu, bo chyba każda dziewczyna marzy o wyjeździe do Paryża.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. A mi osobiście Paryż kojarzy się z kolorem granatowym :)

        Usuń
    4. Cudowne zdjecia, super stylizacja! :)

      OdpowiedzUsuń
    5. och i ach :)
      nic tylko zazdroscic!
      piekna Kobieta w pieknym miejscu, nic dodac nic ujac :)

      OdpowiedzUsuń
    6. Ach jak pięknie wyglądasz! Cudowna jest ta marynarka! No i zdjęcie cud, miód, malina! Buziaki

      OdpowiedzUsuń
    7. wspaniale wyglądasz:) gratuluję wyjazdu:0


      pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    8. ale super nagroda!!!! Pięknie prezentowałaś się w Paryżu - kurteczka boska!

      OdpowiedzUsuń
    9. Ta sukienka jest świetna! Wyglądasz mega zgrabnie :-)

      OdpowiedzUsuń
    10. Wygladasz pięknie, a Paryz to wymarzone miasto do zdjęc :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Oj z tym Paryżem to się zgodzę! Przepiękne miasto.

        Usuń
    11. Wyglądasz świetnie i bardzo kobieco!

      OdpowiedzUsuń